[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Apr 18 09:04:58 CEST 2002

On Thu, 18 Apr 2002, Tomaz Zupan wrote:

> 2. Doma ima racunalnik se zena (windows 98) in se prek moje linux masine
> povezuje v internet. Nisem nasel zadovoljive rasitve, ce bi tudi jaz ostal
> na Windows.

To je ze druga zgodba. Ti se pac igras, testiras, isces resitve, to je
tvoje poslanstvo...

> 3. Stabilnost Win je znana. Kadar se mi sedaj usuje, ga pac ponovno
> startam-brez skode za ostale procese. S tem, da se mi zdi, da se pod Win4Lin
> windows manj sesuvajo (morda zato ker jih manj uporabljam).

:) Tajnica Francka sploh ne ve kaj je to proces, kaj sele katiri procesi
vse tecejo na masini.

> 4. Doma imam sedaj podobno okolje kot v sluzbi in lahko brez ponovnih
> zagonov in izbire OS v lilotu testiram/prevajam/pripravljam skripte za
> sluzbene linux streznike.

:) Tajnica Francka ne testira sistemov niti se ne ukvarja s strezniki, ona
hoce samo napisati in sprintati urnik za svojega sefa.

lp,B