[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Thu Apr 18 08:56:52 CEST 2002

 From: "Blaz Podrzaj" <blayo at thz.net>
 Subject: Re: [LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

 > Pa zakaj iti na Linux ce imas licence za Windowse? Za prehod na Linux kot
 > klient se bo verjetno odlocil tisti, ki mu bo potekla licenca za
Windowse.
 > Kaj pa klient lahko naredi pod Linux-om, cesar pod Windows-i ne more?
 > Zakaj potem Linux, ce imas ZE/SE Windows licence?

 1. Win4lin vecinoma uporabljam za tiste programe, za katere ne najdem
 ustrezne zamenjave v linuxu. (PcAnywhere, Clipper in Xbase, obcasno
 Delfi...). Nosim delo domov ...

 2. Doma ima racunalnik se zena (windows 98) in se prek moje linux masine
 povezuje v internet. Nisem nasel zadovoljive rasitve, ce bi tudi jaz ostal
 na Windows.

 3. Stabilnost Win je znana. Kadar se mi sedaj usuje, ga pac ponovno
 startam-brez skode za ostale procese. S tem, da se mi zdi, da se pod
Win4Lin
 windows manj sesuvajo (morda zato ker jih manj uporabljam).

 4. Doma imam sedaj podobno okolje kot v sluzbi in lahko brez ponovnih
 zagonov in izbire OS v lilotu testiram/prevajam/pripravljam skripte za
 sluzbene linux streznike.

 LP, Tomaz