[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 17 19:47:47 CEST 2002

On sre, 2002-04-17 at 19:33, Martin wrote:
> Recimo da bi postavil en linux server z xfree strežnikom.
> Pol bi pa imel nekaj odjemalcev (prav tako linuxov), ki bi hotl poganjat eno
> (grafično) aplikacijo z tega servera istočasno, je to možno, kako bi to
> izvedel?

če si v Lj lahko prideš tako okolje pogledat v Kiberpipo

tam je dual PIII, 1gb ram za server in 6x Pentium 100-150 s 16mb
pomnilnika za kliente, diskless. v bistvu je cel sistem dimenzionran za
precej več klientov, samo nimamo dovolj mašin :(..

> Če je, pol je moj problem simpl rešit. Namestim tak server pa VMware in bojo
> vse aplikacije delale, sicer je res da se bo mogu VMware za vsakega userja na
> novo zagnat, sam vseen ;-).

Kako dobro VMware dela v takem okolju pa ne wem...

LEp Pozdrav
Andraž Tori