[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Martin martin at amadej.si
Wed Apr 17 19:33:48 CEST 2002

Recimo da bi postavil en linux server z xfree strežnikom.
Pol bi pa imel nekaj odjemalcev (prav tako linuxov), ki bi hotl poganjat eno
(grafično) aplikacijo z tega servera istočasno, je to možno, kako bi to
izvedel?

Če je, pol je moj problem simpl rešit. Namestim tak server pa VMware in bojo
vse aplikacije delale, sicer je res da se bo mogu VMware za vsakega userja na
novo zagnat, sam vseen ;-).

--
-Martin Gombač