[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Apr 17 18:51:41 CEST 2002

Hojla Martin,

Wednesday, April 17, 2002, 6:36:27 PM, si napisal:

> Iščem rešitev za poganjanje teh aplikacij pod Linuxom. Z winom (tudi winex)
> sem že seznanjen in pod njem mi je celo Micro$oft Office ratal pognat, teh
> aplikacij pa ne. Rabim kako drugo rešitev, lahko je tud "okol ovinka" recimo
> en windows server, koder laufa po veckrat ena aplikacija uporabniki pa jo
> istočasno uporabljajo. Neki tazga kot VNC, le da za več uporabnikov na enkrat.

Tu imas se:

- Crossover Office (mozna instalacija Office in IE 5.x pod Linuxom),
modificiran/komercialen Wine, mogoce bodo tudi tvoje aplikacije delale

- VMware - poganjanje Windows sistema znotraj Linux sistema, emulacija
celega racunalnika

- Kot si ze omenil VNC , ali pa morda Terminal Server in potem Linux
clienti..

                              GreetZ, Stojan