poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Martin martin at amadej.si
Wed Apr 17 18:36:27 CEST 2002

Imam problem. Firma želi presedlati na Linux a imajo svoje aplikacije
napisane za windows okolje, katerih ne želijo portati oz. razvijati ponovno
za Linux okolje (povezano s stroški).

Iščem rešitev za poganjanje teh aplikacij pod Linuxom. Z winom (tudi winex)
sem že seznanjen in pod njem mi je celo Micro$oft Office ratal pognat, teh
aplikacij pa ne. Rabim kako drugo rešitev, lahko je tud "okol ovinka" recimo
en windows server, koder laufa po veckrat ena aplikacija uporabniki pa jo
istočasno uporabljajo. Neki tazga kot VNC, le da za več uporabnikov na enkrat.

Vsake ideje glede poganjanja windows aplikacij dobrodošle.

L.P.
--
-Martin Gombač