[LUGOS] Kaj to pomeni oz. kako odpravim? (promiscous mode)

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Apr 17 13:07:27 CEST 2002

Promiscous mode lahko prizges ali ugasnes iz shella nekako takole:

# ifconfig ethx promisc
/var/log/messages: Apr 17 12:43:33 Daisy kernel: device eth0 entered promiscuous mode

# ifconfig ethx -promisc
/var/log/messages: Apr 17 12:43:52 Daisy kernel: device eth0 left promiscuous mode

Programsko pa lahko do promiscous mode dostopas preko Linux
kernela = libpcap, odpres SOCK_RAW ali pa SOCK_PACKET in nastavis PROMISC
flag za ethernet karto ali pa das eth device pred zagonom programa v
promiscous mode kar na roke spomocjo ifconfiga, kot navedeno prej.

Pomoje si kdaj gledal traffic spomocjo kaksenga trafshowa al pa kej takega
in se ti je przgal ta mode. Nekateri programi imajo zelo slabo narejen
izhod in ti lahko pustijo device v promiscous mode-u, kar je zelo slabo
zaradi povecanja overheada masine, ki ga vcasih ne vidis takoj.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 17.Apr 2002 @ 12:44 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt