[LUGOS] Kaj to pomeni oz. kako odpravim?

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Apr 15 17:28:05 CEST 2002

* On 15-04-02 at 16:59 Damir Dezeljin (programing at nib.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Veckrat se mi pojavi sporocilo "device eth0 left promiscuous mode" ali pa
> kaj podobnega - kaj to pomeni in kako to odpravim? Je kaj narobe ce to
> izpisuje?
+----and here the quote ends----+
To sporocilo dobis ko se ethX device postavi v promisc mode in takrat
sprejema vse pakete, ki letijo mimo in ne le tiste, ki so namenjeni
njemu.
Ce ti na masini laufa snort, ali ti pozenes tcpdump ali kak drug sniffer se
ti pac zgodi, da se zadeva postavi v promisc mode. Torej, ce namenoma
ganjas kak program, ki to naredi ni nic narobe, ce to dela kdo drug bi
pa znalo kaj biti ,)

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--