[LUGOS] Debian Amavis in per-user antivirus

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Apr 16 10:48:53 CEST 2002

Dne ponedeljek 15. april 2002 23:20 ste napisali:
> Ze, ze, vendar tale 2-3x na teden (temu oni recejo FUSE 6/wi) stane
> najmanjsa, 25-uporabniska verzija 812 EUR letno.
> Program ni prav poceni, zato je (po mojem) primeren samo za podjetja, ne pa
> za (ucinkovito) domaco rabo, saj se navadni updateji vrsijo vcasih tudi v
> razmaku 2 mesecev ali vec (ponavadi ko naredijo novo verzijo programa), kar
> pa je resnicno premalo za zascito pred crvi in virusi, ki se rojevajo iz
> dneva v dan.

Ne bo držalo. To tako piše na njihovi strani in v njihovi licenčni pogodbi.
Mni se je tudi to zdelo malo preporedko. Ko pa sem se naročin na njihov
newsleter pa sem opazil da redno opozarjajo na nove verzije programov in
upgrade. Tako se mi z njihovim skriptom antivirusni fajl upgrada 2-3 x na
teden. Edina nerodnost pri tem pa je ta, da je potrebno novo verzijo programa
upgradat ročno (ali pa spisat svojo skripto). Ob vsem napisanem res ne vem
zakaj razlikujejo FUSE6 in FUSE/6wi.

Lp Fredi
--
 Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>