[LUGOS] Debian Amavis in per-user antivirus

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Apr 15 23:20:08 CEST 2002

Zdravo.

> AVmailGate od www.antivir.de je antivirusni program za preverjanje pošte.
> Imam ga instaliranega v navezi z sendmailom in deluje približno tako:
> prevzame pošto na potru 25, jo antivirusno pregleda in jo forwarda na port
> 825, kjer jo sprejme sendmail.

To je ena varianta, druga varianta pa je, da sendmail sploh ne tece
kot daemon, ampak mu AvMailGate "pipa" vso posto kar na
/usr/lib/sendmail -oem -oi. Najvecja tezava je (vsaj zame), ker ne mores denyati
dolocenih email naslovov (spam, recimo), ker access tabela pride za
AvMailGateom in zato ne igra nobene vloge. Unix support mi je
odgovoril, da bodo prihodnje verzije programa podpirale tudi izlocanje
nezeljene poste ze pri programu.

> Program podpira tudi avtomatski upgrade (v današnjih burnih časih cca 2-3 x
> na teden) in je za domačo uporabo zastonj. Licenco dobite brezplačno na
> zgornjem naslovu.

Ze, ze, vendar tale 2-3x na teden (temu oni recejo FUSE 6/wi) stane
najmanjsa, 25-uporabniska verzija 812 EUR letno.
Program ni prav poceni, zato je (po mojem) primeren samo za podjetja, ne pa za (ucinkovito)
domaco rabo, saj se navadni updateji vrsijo vcasih tudi v razmaku 2
mesecev ali vec (ponavadi ko naredijo novo verzijo programa), kar pa je
resnicno premalo za zascito pred crvi in virusi, ki se rojevajo iz dneva v dan.

Imam pa s programom vec ali manj dobre izkusnje in tudi updateji so
pohvale vredni, tako da se je samo enkrat zgodilo, da je virus
prehitel update.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5