[LUGOS] video editing

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sun Apr 14 19:37:11 CEST 2002

Dne sobota 13. april 2002 21:59 ste napisali:
> Mam Digitalno kamero z firewire supportom in kartico za importanje videa.
> Zanima me kater (lahko tudi placljiv) program priporocate za obdelavo videa
> pod Linuxom.
>
> Pod winsi mi je to nalogo !super! opravljal Studio DV od Pinnacla, se
> posebi mi je bla usec funkcija, ki je omogocala obdelavo videa v nizki
> kvaliteti potem pa je na disk v dobri kvaliteti potegnu samo tiste dele k
> sem jih uporabu v filmu in zmontiru.
>
> L.P.

Hi

Jaz sem svojčas preizkušal MainActor ( www.mainactor.de - ce se ne motim), ki
je soliden program za video montažo (podoben Ulead media studiu oz. Adobe
premieru). Prevedli so ga tudi za linux in vsebuje svoj dokaj dober (vsaj za
Win) DV codec. Na Linuxu še sicer DV nisem preizkusil (Mjpeg mi je delalo
bp), ker za enkrat ne zamenjam Ulead Media studija z nobenim drugim
programom, pa še hitrost obdelave je na P-333 pod Win-si hitrejša kot pod
linuxom (DV, da ne bi slučajno kdo mislil kaj narobe).

Lp Fredi

Ps: Kakšno kamero?, Kakšno kartico?
--
 Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>