Smokeping na Redhatu

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sat Apr 13 23:50:31 CEST 2002

Pozdravljeni,

pred casom sem poskusal na hitro namestiti smokeping na redhat 7.2, in
sicer tako da sem sledil navodilom njegovega avtorja:
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/

Seveda se je pokazalo, da moram najprej namestiti fping in rrdtools, pa se
osveziti perl. Mislim, da mi je ta del se nekako uspel. Namescanje in
nastavljanje smokepinga pa zahteva, da na roko popravis kopico datotek in
spremenljivk v njih, pa se te datoeke moras skopirati v prave imenike.

Ko sem dobil obcutek, da sem vsaj priblizno vse namestil, kot opisujejo
skopa in nesistematicna navodila, ter pognal program, ta ni naredil nic
pametnega, zajavkal o napakah pa tudi ni. Vnovicni poskus ozivitve
smokepinga mi tudi ni uspel. Ker mi ne disi razhroscevati, kje pri
nastavitvah sem ga polomil, me bolj zanima, ali je kdo smokeping na RH ze
namestil? Ali pa morda kje celo obstaja ze pripravljeni paket RPM? Sam ga
ne najdem.

Kot slisim, pa je za debian paket ze pripravljen in je smokeping v njem
preprosto namestiti...

Hm... Kaksne so vase izkusnje?

Lep pozdrav,
Ales