[LUGOS] dva ethX, en IP

Rok Pintar rokp at news.reproms.si
Thu Apr 11 19:21:17 CEST 2002

> Nije bas tako...
> Odvisno kako dela "switch". Nova generacija switchov dela lahko v bistvu
> hitri routing.
> Odtod podatek L2 ali L3 switch.

Saj zato sem pa napisal "naceloma". ;) Sicer pa, za moje pojme je se
vedno tako, tudi ce bi napisal brez "naceloma", ostali si pa seveda
lahko ustvarite svoje mnenje. Ceprav za npr. Ciscove Catalyste serije
6000 obstajajo npr. IDS moduli, ceprav se govori o PIX modulu, vsaj kar
se mene tice, switch nikoli ne bo firewall. No ja, kakorkoli, malce smo
se ze oddaljili od zacetne teme. Vsekakor velja tisto, kar je napisal
Borut, namrec, ce zelis pohitriti komunikacijo med dvema napravama, je
boljsa izbira Giga ethernet, zdruzevanje kartic na drugem layerju je
bolj resitev v sili (ce ti npr. hw ali sw ne podpira giga kartic in ce
imas komunikacijo veliko racunalnikov z enim streznikom, potem je
vsekakor bolje imeti nekaj v stilu etherchannela kot eno samo
fastethernet kartico).
ROK