[LUGOS] PostgreSQL na CygWin

Klemen Vodopivec klemen at unid.si
Tue Apr 9 08:56:09 CEST 2002

Zivjo!

enable-multibyte naj ne bi bilo za to, ceprav imam tudi to vklopljeno,
recode je pa, kolikor sem prebral, za premapiranje crk ali nekaj
podobnega.

preden sem naredil initdb sem exportal vse LC_ tako kot pise v
dokumentaciji od PostgreSQLa in ja, baza je v LATIN2 narejena.
locale naj bi povzel vse nastavitve operacijskega sistema glede
pisave, izpisovanje sporocil v tvojem jeziku je pa samo s konstanto
LC_MESSAGE doloceno. Kar jaz rabim je LC_COLLATE (vrstni red crk v
abecedi...) ki pa pod CygWinom ocitno ne deluje.

Odgovor na sporocilo napisano dne Tuesday, April 9, 2002, 1:15:21 AM:

--
LP,
Klemen Vodopivec