PostgreSQL na CygWin

Klemen Vodopivec klemen at unid.si
Mon Apr 8 22:18:45 CEST 2002

Zivjo!

  Malcek off-linux topic:
  Zanima me, ce je kdo postavljal PostgreSQL bazo na CygWin-u ter
  delal sortirne poizvedbe. Namrec v bazi imam zapise v katerih so
  tudi sumniki, pa se ti nikakor ne urejajo pravilno (so vedno na
  koncu). Dobil sem --enable-locale opcijo, ki naj bi to uredila pa ni
  ucinka. Se sploh da v CygWin okolju nastavljat LC_COLLATE in podobne
  LC_* ?
  Baza je PostgreSQL 7.1.3, cygwin pa ne vem tocno katera verzija. V
  /usr/share/locales pa ima direktorij sl/ ki pa vsebuje samo
  LC_MESSAGES

--
LP,
Klemen Vodopivec