Disable fsck v RH

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Sat Apr 6 10:12:57 CEST 2002

Zanima me, ce je kdo že popravil rc.sysinit tako, da ne pregleduje
konsistentnosti particij (fsck) ob zagonu.

Ce je recimo, kakšna napaka ob pregledu, te vrže v vzdrževalni nacin, in ce
je to server, približno 100km dalec
to ni najbolje.
Malce sem korigiral skripto, in se sistem lepo zažene, samo malce jamra, da
ne more brisati starih zacasni datotek.
N.pr. mtab~ in podobne.

Najverjetneje je particija mountana v readonly nacinu, vendar ne najdem
napace v skripti (oziroma, kje zmounta v RO in potem remounta v RW). Po
zagonu, in opisanih napakah, je namrec sistem lepo delujoc v RW nacinu.

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company