[LUGOS] instalacija mandrake 8.2...

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Fri Apr 5 23:10:06 CEST 2002

Meni je uspel format brez problemov. Res pa je da sem zbrisal vse particije
in jih na novo naredil (ext3) vse v mandrake-u 8.2. Naredi si kako boot
disketo pa pozeni fsck. Lahko da je katera particija koruptana, oz je ne
more pravilno prepoznat. No ce bos naredil fsck iz diskete lahko tudi se
sformatiras :). Ne vem tocno kako ima mandrake, vendar imajo ene
distribucije (recimo Slackware), ko instaliras iz cd-ja, vsaj se eno
uporabno konzolo.

lp, Matej