[LUGOS] SQL query vprasanje

Uroš Gruber uros at sir-mag.com
Fri Sep 28 13:16:20 CEST 2001

Hojla,

tole  si  dober  napisu glede na to da sm stromar. Zato tudi
jst  predlagam,  da  to  spravis v kaksen timestamp in lahko
potem s funkcijo v Mysql za datume. (poglej doc) to preveris
in  je  blazno  enostavno.  Pa  se napotek datumov nikoli ne
shranjuj   v  kak  char  tip,  ker  si  ne  mores z njim nic
pomagat, razn da brez potrebe parsas in konvertiras na tisoc
nacinov.

Predlagam ti pa tudi da si resno pogledas tele ANDe in OR pa
morda  se  kak XOR ali kaj takega, zdej ne vem al ma to SQL.
Pa  poglej  si  malo kaksen diagram za optimizacijo, sam sem
ugotovil,  da  je to edina stvar ki je uporabna in sem se jo
ucil, saj sem iz cca 10 OR in AND prisel na samo 4 ali 5. Pa
dosti manj oklepajev itd.

P.S. najenostavnjeje si lahko zapomes tole.

pri  AND  izrazu morajo biti vsi true da je celota true, pri
OK pa je dovolj da je vsaj eden true, da je vse true.

A | B | OR | AND
-----------------
0 | 0 | 0  |  0
0 | 1 | 1  |  0
1 | 0 | 1  |  0
1 | 1 | 1  |  1

 Uroš

Friday, September 28, 2001, 12:43:16 PM, you wrote:

AM> Pri uporabi samih AND opreatorjev oklepaji niso potrebni!!! Pa preveri s
AM> tabelco, če ne verjameš. Temu se rece komutativnost, ce se ne motim (ze dolgo je
AM> tega ...)
AM> Torej:
AM> X and Y and Z and W je ekvivalentno (X and Y) and (Z and W)
AM> X and Y and Z and W je ekvivalentno W and Z and X and Y
AM> Ce pa mesas AND in OR pa veljejo druga pravila - poglej si v knjige.

AM> Kako bi pa lahko "delali" oklepaji ?!
AM> Ce napises izraz:
(date>>='2001-06-01' AND time>='10:00:00') AND
AM> (date<='2001-07-01' AND TIME<='08:00:00')

AM> in ce je katerikoli pogoj false je celoten izraz false. Ker je vedno eden od
pogojev (time>>='10:00:00') oz. (time<='08:00:00') false je celoten pogoj vedno