[LUGOS] SQL query vprasanje

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Fri Sep 28 12:43:16 CEST 2001

Pri uporabi samih AND opreatorjev oklepaji niso potrebni!!! Pa preveri s
tabelco, če ne verjameš. Temu se rece komutativnost, ce se ne motim (ze dolgo je
tega ...)
Torej:
X and Y and Z and W je ekvivalentno (X and Y) and (Z and W)
X and Y and Z and W je ekvivalentno W and Z and X and Y
Ce pa mesas AND in OR pa veljejo druga pravila - poglej si v knjige.

Kako bi pa lahko "delali" oklepaji ?!
Ce napises izraz:
(date>='2001-06-01' AND time>='10:00:00') AND
(date<='2001-07-01' AND TIME<='08:00:00')

in ce je katerikoli pogoj false je celoten izraz false. Ker je vedno eden od
pogojev (time>='10:00:00') oz. (time<='08:00:00') false je celoten pogoj vedno
false. Ali ti je zdaj jasno kje ga lomiš?
V C-ju se ti bo zgodilo enako, raje vzami knjigo. Konec koncev so to še vedno
"preprosti" boolovi izrazi. Elektrotehniki - elektroniki se dobro spoznajo na te
reči, saj pri delu (logična vezja) uporabljajo metode za optimiranje, da
uporabijo čim manj elementov (ki niso zastonj).

Lep pozdrav, Andrej