[LUGOS] konqueror in klik lj banke

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Wed Sep 26 02:43:18 CEST 2001

Evo me:

> Kar pa se Ratkotove tezave tice, nekaj podvprasanj:
> * je certifikat res dober?
certifikat sem vzel najprej v explorer, ker sem takrat se delal z windowsi.
iz explorerja sem ga exporteral zdaj v konqueror, kjer mi pokaze prav vse
podatke (username, cas ko sem ga prevzel, expire date,...). Zgleda ok. Ce bi
bil fuc, verjetno tud tega nebi kazal.

> * se pri uvozu certifikat ni morda pokvaril?
Pomoje ne.

> * ali morda nimas vklopljenih cookijev v brskalniku?
mam.

> * ali je vmes pozarni zid, ki nagaja?
ne, ker dela na windowsih, ki so (se zmeri) na isti masini.

pa se to. a se da ta exporteran certifikat uvozit v mozillo (ce v konq. ne bi
hotelo delat)?
kako?