[LUGOS] konqueror in klik lj banke

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Tue Sep 25 19:23:27 CEST 2001

Pozdravljen,

nad cem si se pridusal? Nad Klikom ali Proklikom ali Proklikom+? Gre za tri
razlicne stvari dveh razlicnih izdelovalcev, od katerih je enemu res ime
Zaslon. Tudi na tej listi so ljudje ze porocali, da jim je brez tezav uspelo
uporabljati Klik na Linuxu. Ce natancneje opises tezave, ti lahko pomagam.
Pljuvanje povprek ti ne bo koristilo. :-)

Kar pa se Ratkotove tezave tice, nekaj podvprasanj:
* je certifikat res dober?
* se pri uvozu certifikat ni morda pokvaril?
* ali morda nimas vklopljenih cookijev v brskalniku?
* ali je vmes pozarni zid, ki nagaja?

Lep pozdrav,
Ales