[LUGOS] konqueror in klik lj banke

Tomaz Izanc tomaz at it-t.si
Tue Sep 25 18:19:29 CEST 2001

ja

milsm .. jeb.... ta klik pa proklik pa te zadeve meni se vedno (14 dni) ni zadeve
uspelo postavit pokonci.Skoraj vsak dan komuniciram  z /tehnicno ekipo/ pa to in
ono pa tretje pa se zmeraj ne dela .. pa ni problem samo v linuxu tudi v winsih
.. ;)
->da ne govorimo o aplikaciji za proklik ??? to je pa greh izdelovalca ki se
zacne na z..... in sodeluje z nlb .. sej vsi vejo kdo je :( ---
in ko za aplikacijo vprasas zakaj samo windowsi -.- ti odvrnejo da moras imeti
win98 ne karkoli drugega !?
mislm to je res absurt --: seveda tudi tam ne dela tako kot bi moglo..
uf
dost
..
sej bo bolj lepega dne  ..