[LUGOS] staroffice charset od Winsow pricaral...

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Oct 11 13:17:06 CEST 2001

On čet, 2001-10-11 at 13:06, Robert Ludvik wrote:
> download-al sem .sdc (staroffice calc) -> v tabelarični obliki
> (English, Target language, Comment), 6900 zapisov. za Smart pa že
> iščem, kaj to je

smart je programček ki precej (IMHO) pametno pomaga pri prevajanju, tako
da ti iz baze prevodov, ki že obstajajo priredi prevode tako da
oblikovno ustrezajo novim zahtevam
to sicer pri samem glossaryu ni najbolj uporabna lastnost, ampak je pa
vseeno v redu, saj po mojih izkušnjah lahko predprevedeš 15-40% stvari,
pri glossaryu verjetno še več.
kar pomeni tudi skoraj tak čas prihranjen pri prevajanju (v bistvu malce
manjši ampak to so že detajli)

trenutno obstaja le vmesnik za po datoteke, tako da bi bilo morda treba
malo okolišiti in iti nekako takole:

.sdc -> .text -> .pot -> smart -> .po -> .text -> .sdc

stvar je enostanvejša kot izgleda

Lep Pozdrav
Andraž Tori