[LUGOS] staroffice charset od Winsow pricaral...

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue Oct 9 15:09:02 CEST 2001

za StarOffice fonte (Linux ver) imam eno bash skripto, ki jo priredis
po potrebi, doda pa Times New Roman in Arial fonte. meni sluzi
odlicno. lahko posljem na privat.
SO v slovenscini ni (se), sam bi imel par vprasanj glede tega, sam bi
pocakal, da gre Infos mimo :-)

> StarOffice mi tece pod Linux Slackware-current(8.0), KDE 2.2.1
> StarOffice je tudi current. BTW obstaja StarOffice s slovenscini?
> Sicer pa sem ugotovil, da sumnikov nimam v konzoli, v KDE-ju pa mi
delajo lepo. Tam lahko tudi pisem z njimi.
StarOffice. Prej so mi delal, ocitno sem neki uspel zj*****.
> BTW kje se lahko dobi slovenski keymap in s kerim ukazom se ga
aktivira?