[LUGOS] staroffice charset od Winsow pricaral...

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Wed Oct 10 22:31:51 CEST 2001

Dne sreda 10. oktober 2001 21:59 ste napisali:
> Morda moraš za mnenje bralcev lugos-slo vprašati v lugos-slo.  :-)
> Bojim se pa, da je veliko ljudi tam trenutno zasedenih z izvedbo treh
> večjih projektov (jezikovni pregled KDE 2.2.x, tiskanje HOWTO-jev in
> slovar GNUsl), ki morajo biti končani do konca leta, saj jih bo tako
> sofinanciralo Ministrstvo za informacijsko družbo.
>
> Kako ogromno pa sicer je "OGROMNO" (koliko MB besedila ali znakov ali
> koliko sporočil)?
ja, mi je čisto jasno to s časom :-)  glede točk:
(http://l10n.openoffice.org/adding_language.html), meni se je ustavilo že pri
3. glosary pa ravnokar vlečem dol in se mi zdi, da bo trajalo en cajt.
bi pa prosil nekoga, ki se je s podobnimi stvarmi že ukvarjal, če bi mi
pomagal pri tem, prevajanje pa po navedbah openoffice traja. mislim, da je
fino, če se vsaj začne...
lp