[LUGOS] staroffice charset od Winsow pricaral...

Martin martin at amadej.si
Tue Oct 9 14:59:16 CEST 2001

StarOffice mi tece pod Linux Slackware-current(8.0), KDE 2.2.1
StarOffice je tudi current. BTW obstaja StarOffice s slovenscini?

Sicer pa sem ugotovil, da sumnikov nimam v konzoli, v KDE-ju pa mi delajo lepo. Tam lahko tudi pisem z njimi.

Ravnokar sem pa tudi ugotovil, da mi sumniki ne delujejo vec v StarOffice. Prej so mi delal, ocitno sem neki uspel zj*****.

BTW kje se lahko dobi slovenski keymap in s kerim ukazom se ga aktivira?

Hvala
L.P.
-Martin