[LUGOS] staroffice charset od Winsow pricaral...

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue Oct 9 13:22:19 CEST 2001

katera verzija SO (za win, ne?)? meni za take dokumente dela OK, ce
kaj ne valja, oznacim vse in izberem Times New Roman font in to je to.
lp

> Pozdrav!
>
> Namestil sem si Sunov Staroffice, ki mi lepo deluje.
> Seveda moji sodelavci uporabljajo M$ produkte in ker pisejo
dokumente po windows-neki-1250-al-neki charsetu jaz se pa drzim
standardov in uporabljam iso-neki-2 standard, mi v dokumentih ne
prikazuje pravilno sumnikov. Zanima me kako bi StarOfficu dopovedal,
da odpre dolocen dokument z dolocenim (po Izbiri) charsetom.