DNS...

Mitja boot at email.si
Sun Oct 7 21:29:06 CEST 2001

Zdravo!

Sem zacetnik za DNS.

Zanima pa me ali lahko postavim DNS, ce imam v lasti domeno
123.123.123.12
Zelim narediti www,ftp in mail server oz.domeno, ki bi potem naknadno
povezovala vse to.
Ne vem, ce sem se pravilno izrazil. Vsekakor pa sem preprican, da boste
vedeli kaj sem zelel povedati.

Poskusil sem narediti dns na lokalni mrezi po zgledu, ki je objavnjen na
www.lugos.si, prebral sem tudi nekaj howto-jev in tudi del lugos-ovega
arhiva.

Zdaj pa bi rad vse skupaj prakticiral tudi realno preko internet-a. Zato
se zdaj obracam na vas, ki ze imate izkusnje s tem.
Torej, imam kabelski dostop (s tem tudi stalni IP) in bi to zelel
poskusiti tudi preko internet-a.

Ali je obvezno, da imam v lasti domeno razreda A?

Hvala za vse odgovore!

Lp,
Mitja