[LUGOS] Linux in Novell

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Fri Oct 5 17:22:36 CEST 2001

Nejc Skoberne wrote:

> A obstaja na Linuxu kaksen spodoben klient ki bi delal z Novelovimi
> sharanimi folderji? Recimo kot dela smbclient z Windows. Namrec
> smbclient mi noce delovat na Novellu, pravi da nima uklopljenega porta
> 139 (netbios). V Novelu pa ne znam uklopiti Netbiosa (je to sploh
> mozno?). Kako bi torej lahko dostopal do datotek na Novelu preko Linuxa?
> BTW: Novel ima TCP/IP in svojo IP stevilko.

Zadeva se imenuje ncpfs. Zadnje verzije delujejo tudi z NDS in tcp/ip.
Pozor!
Kljub uporabi tcp/ip moraš imeti tudi ipx v modulu/jedru.

Sicer lahko daš tudi sambo na netware, samo je precej počasnejša, pa
Netware je najbolje pustit pri miru.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)