[LUGOS] syslog timestamp format

Primoz Hrvatin primozh at email.si
Wed Oct 24 16:13:22 CEST 2001

Dne Tue, 23 Oct 2001 16:26:59 +0200 je "Branko F. Gracner"
<branko at edico.si> napisal:

> smrdi po spreminjanju strftime(3) klica v sourcu syslogd-ja...

Sem se infiltriral v source kodo in ugotovil, da se to zgodi veliko bolj
na nizkem nivoju - v glibc knjiznicah. Namrec glibc-devel package ponuja
vmesnik za klic funkcij sysloga, syslogd je samo daemon, kiposlusa na
/dev/log socketu in logira v ustrezne fajle, finta je le v tem, da se
datum nastavi ze prej in ga le v redkih primerih lahko priredim svojim
potrebam. Moram rect, da precej nerodno :|

Cisto mimogrede.

Primoz