Nekaj vpra¹anj ...

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Tue Oct 23 16:49:38 CEST 2001

Hi

Imam nekaj vpra¹anj. Kot prvo:

Na RH7.1 mi naenkrat ko se prijavim pod enega od uporabnikov ne prikazuje
sumnikov in se recimo tudi ne morem konektati preko sshja saj mi javi:

You have no controlling tty, connection refused.

Trenutno mi to dela, samo cez 5 min, verjetno vec ne bo. Kot pravim pa se
to dogaja samo pri enem userju na konzoli. V Xih dela vse ok. Kje bi lahko
bila napaka?

Kot drugo:

Kako imate recimo resen backup podatkov na streznikih ki so fizicno
locirani drugje. Recimo backupi www strani, mysql baz, itd...

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez