[LUGOS] lilo cez serijski port

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Fri Oct 19 21:36:06 CEST 2001

pegasus at telemach.net wrote:

> Skonfiguriral sem si masino brez graficne karte, s komunikacijo z zunanjim
> svetom prek serijskega porta in seveda prek mreze. Vse dela lepo in prav, razen
> ene, dokaj bistvene stvari: LILO (21.4) mi prek serijskega porta noce sprejeti
> nikakrsnega inputa, kar pomeni nic kernel parametrov, nic menjanja kernel
> imageov on-the-fly, skratka, tema.
> V man pageu za lilo.conf sicer pise, da naj bi pozornost lilota dobil tako, da
> mu posljes break, vendar tudi to ne prime (ja, vt220 ima posebno tipko 'break'
> :).
> [...]

Igral se še nisem. Ampak nekaj mi je šinilo v glavo. Tale serial konzola v lilo nima pojma o VT. Tole je nabrž navaden ASCII serial konzola. Se pravi, da moraš poslat ASCII BREAK (ctrl + pause ali ctrl + c). Samo ideja pač, ker sem ravno bral o IBM PS/2 serverju in njegovi ASCII serial konzoli ;)

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)