lilo cez serijski port

pegasus at telemach.net pegasus at telemach.net
Fri Oct 19 19:55:45 CEST 2001

Skonfiguriral sem si masino brez graficne karte, s komunikacijo z zunanjim
svetom prek serijskega porta in seveda prek mreze. Vse dela lepo in prav, razen
ene, dokaj bistvene stvari: LILO (21.4) mi prek serijskega porta noce sprejeti
nikakrsnega inputa, kar pomeni nic kernel parametrov, nic menjanja kernel
imageov on-the-fly, skratka, tema.
V man pageu za lilo.conf sicer pise, da naj bi pozornost lilota dobil tako, da
mu posljes break, vendar tudi to ne prime (ja, vt220 ima posebno tipko 'break'
:).
Z googlom sem nasel dva threada na to temo, oba brez odgovora ...

Torej, se je ze kdo kej igral na to temo in mu je stvar delala?

--

Pegasus