[LUGOS] qmail nightmare

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Thu Oct 18 09:44:14 CEST 2001

Pretestiraj naslednje:
Ali qmail sploh teče?!

Če lokalno (na isti mašini) pošlješ mail sam sebi - ali to dela ali ne?

Testiraj SMTP: Ali lokalno telnet na port 25 dela ali ne? Kako dela telnet na
port 25 iz neke druge mašine? Kako imaš nastavljeno relay-anje pošte? Slabo
nastavljeno (beri zaprto) relay-anje je najpogostejši vzrok, da iz poštnega
programa na drugi mašini ne gre poslati maila - ponavadi dobiš error relaying
denied. Za qmail ne vem kako se to nastavi, ker ga ne uporabljam.

Testiraj POP3:
Ko lahko lokalno pošljejš mail, potem poiskusi naslednje:
lokalno telent na port 110
user usrename
pass pasword
list
quit
Ali dobiš kakšen odziv? Ali da list kakšen (same številke) spisek mailov?
Sedaj pa si nastavi program za branje pošte pa probaj iz druge mašine, lahko
tudi s telnetom če želiš - ali ti to dela?

Če se kje zaustavi si oglej loge (za RH recimo: /var/log/maillog,
/var/log/secure, /var/log/messages). Ponavadi izveš za vzrok, pa je potem lažje
iskati napako.

Pa kaj več napiši na listo in ne obupaj ...

Lep pozdrav, Andrej