[LUGOS] qmail nightmare

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Thu Oct 18 09:23:00 CEST 2001

Zivjo

Ljubo Brglez wrote:

> Zdravo!
>
> qmail mi se vedno ne deluje zato bi rabil enega qmail experta, ki bi
> mi na serverju nastavil qmail. Placilo po dogovoru, ponudbe na privat.

Najprej poizkusi iz racunalnika, na katerem imas netscape s telnetom na
25 port na racunalnik, kjer imas qmail. Ce sem prav razumel, potem to ni
isti racunalnik. Mogoce imas kje vmes kaksen firewall, za katerega sploh
ne ves. Ce si poizkusil na IP in ti tudi to ni delalo, potem imas mogoce
route narobe postavljene. Tezava je lahko v tvojem lokalnem racunalniku,
ne pa v mail serverju.
Ce je to slucajno isti racunalnik, potem moras verjetno popraviti
/etc/hosts, ali routing tabelo. Ping na tvoj IP, se bolje na
mail.kreit.si ti mora v vsakem primeru vracat pakete.

Tisti MX bos verjetno slej kot prej potreboval (odvisno od tega, za kaj
bos uporabljal mail server), tako da bi ga jaz na tvojem mestu pustil.
Ni slabo pogledat se, ce se ti mail.kreit.si resolva v pravi IP.

Si pa tudi bolj malo povedal, kaksno imas situacijo (ali je to lokalna
mreza ali imas tale server na internetu), zato sem bolj na pamet
povedal, kaj bi bilo za poizkusiti. Poizkusi zaenkrat to, povej kaj si
ugotovil, potem bomo pa naprej resevali tezave.

Pa se to. Ali si v tcpserver-ju omogocil tudi zunanjim IP-jem dostop do
poste, ali samo localhostu?

zaenkrat toliko

lp

		Bostjan