[LUGOS] samba virtual users

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Sun Oct 14 20:37:54 CEST 2001

2. z ukazom "smbadduser unixid:ntid unixid:ntid ..." dodas userje, potem

pa za unixid das vedno istega za ntid pa vedno drugega
[DD] Ravno to sem pred parimi dnevi vprasal na samba mailing listi. Tudi
meni so omenili problem z NTid in nisem preprican da bo to delovalo
kakor pise zgoran << no vsaj meni se ni proradilo :)
Sicer pa ti priporocam da si poberes dol Sambo 2.2.2 in nastavis LDAP,
sambo pa uporabljas na recimo XFS z extended attrib (torej z ACL) - no
tako bos lahko delal VSE KAR SI BOS ZAZELEL.

Lp,
Dezo