[LUGOS] samba virtual users

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Sun Oct 14 19:47:58 CEST 2001

Odgovor kar tako - ideja, ki mi pade na pamet:

1. Skreiraj tistega unix userja s katerim boš uporabljal sambo
2. z ukazom "smbadduser unixid:ntid unixid:ntid ..." dodas userje, potem
pa za unixid das vedno istega za ntid pa vedno drugega
3. skreitaj si direktorije za userje (verjetno bos imela najmanj tezav
ce bos dal kar imena userjev, ker bo potem pri koraku 4 dosti lazje za path)
4. [homes]
     path=/smbshare/%u
P.S. To verjetno ni pametno ideja, ker med userji ne bo zascite (vsi
dostop do vsega)

Lep pozdrav, Andrej