[LUGOS] DNS update

Jure Koren jure at aufbix.org
Sun Oct 14 14:35:57 CEST 2001

Once upon a time, say on Sun, Oct 14, 2001 at 02:16:56PM +0200,
Davor Guttierrez sat down and thought...
> Mam eno vprasanje, samo ne vem kako bi se izrazil. Recimo na streznik vpisem
> novo domeno v /var/named. Dodam jo tudi v named.conf. Ce named restartam bo
> prebral nove nastavitve iz named.conf. Se lahko to naredit tudi brez
> restarta nameda? Upam, da razumete kaj mislim.

man ndc, sicer pa ndc reload.

> Zadnjic po restartu streznika se mi je v /var/log/messages za vse domen
> pojavila naslednja napaka:
>  	Err/TO getting serial# for "mura-park.com"
> Zakaj pride do tega, potem sem povišal serialse in sedaj deluje vse ok. Je
> to normalno? Saj ce imam ogromno domen, je to zelo zamudno. Je kaksen lazji
> nacin.

Vsakic, ko spremenis master zone katerekoli domene, MORAS tam notri (se
pravi za to domeno) popravit tudi serial. Tako sekundarci vedo, kdaj imajo
up-to-date podatke.

> A ve kdo za kaka dobra navodila za Bind 8. Tisti Bind How To je sicer dober
> samo prekratek.

Ce hoces kaj resnega pocet z DNS je najbolje ce si kupis kako dobro
knjigo. Jaz jih ne poznam prav dosti, gotovo pa ljudje na tej listi
znajo priporociti tisto, ki je zate.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer