DNS update

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Sun Oct 14 14:16:56 CEST 2001

Hi

Mam eno vprasanje, samo ne vem kako bi se izrazil. Recimo na streznik vpisem
novo domeno v /var/named. Dodam jo tudi v named.conf. Ce named restartam bo
prebral nove nastavitve iz named.conf. Se lahko to naredit tudi brez
restarta nameda? Upam, da razumete kaj mislim.

Zadnjic po restartu streznika se mi je v /var/log/messages za vse domen
pojavila naslednja napaka:

 	Err/TO getting serial# for "mura-park.com"

Zakaj pride do tega, potem sem povišal serialse in sedaj deluje vse ok. Je
to normalno? Saj ce imam ogromno domen, je to zelo zamudno. Je kaksen lazji
nacin.

A ve kdo za kaka dobra navodila za Bind 8. Tisti Bind How To je sicer dober
samo prekratek.

LP,

D.