[LUGOS] NMBD

Tomaz Vavpetic vavpy at email.si
Sun Nov 4 16:21:43 CET 2001

Sem naredil, kot si napisal, vendar mi se vedno ni delalo. Potem pa sem
ugotovil napako. Nekaj sem se igral z nastavitvami in sem zamenjal domeno
serverja, vendar kot kaze, ne povsod (zato mi tudi apache ni delal). Se
enkrat sem zagnal netconfig in nastavil domeno, in zacuda sedaj dela vse OK.
Aja, sambo pa sedaj poganjam tako kot si napisal, kot daemona, z rc.samba,
sem 'spucal' inetd.conf.

Hvala,
Tomaz