[LUGOS] NMBD

Martin martin at amadej.si
Sun Nov 4 14:33:03 CET 2001

Probaj odstraniti iz /etc/inetd.conf vrstici ki pozeneta nmbd in smbd.
Potem restartaj inetd (killall -HUP inetd)
Pozeni /usr/sbin/smbd in nmbd z opcijo -D. Tako bosta tekla v daemon nacinu
in sama spawnala potrebne procese.
(ne pozabi prej ubiti vseh smbd in nmbd-jev : killall -9 smbd....)
Men se je podobno dogajal (samo da je masina premogla vse procese brez
sesutja) in ko sem zacel laufat sambo kot daemona se to ni vec pojavljal.