[LUGOS] strange dns

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Nov 29 18:29:01 CET 2001

On Thursday 29 November 2001 18:14, Ljubo Brglez wrote:
> A kdo ve kaj bi to pomenilo. Nastavim jaz en CNAME ali pa alias v
> zone fajlu in restartam named. 'ping alias.domena.si' dela OK. Drug
> dan spet naredim 'ping alias.domena.si' in dobim 'unknown host
> alias.domena.si'. Torej en dan stvar dela, drugi dan vse krepira.
> Ping pa v vsakem primeru deluje, ce pingam lokalno na serverju, kjer
> imam primary DNS.

ime domene? Saj se ti ne bo zgodilo nic hudega, ce bos to poslal. Vseh
moznosti je odlocno prevec, ampak jaz ne bi izkljucil moznosti, da ti
je zadevo spremenil kaksen drug root. Ce je v zone file-u se vedno ista
vsebina pa je cisto mozno, da racunalnik, s katerega preizkusas, dobi
podatke od nekje drugje.

> Drugi problem: zone transfer na sekundarca se ne zgodi pa ce ga
> tepem! in povecal sem klincevo serijsko! Kaj naj torej naredim?

Heh, tole bo najverjetneje pojasnilo tvoj problem. Masina, na kateri
testiras, je enkrat dobila podatke od primarca, enkrat pa od sekundarca
(na katerem jih ni).

Imas kaksne loge? Mogoce drugi masini enostavno ne dovolis AXFR-ov ali
kaj podobnega.

Drugi pogost razlog:

Debilna konfiguracija firewalla.

Jaz imam eno stranko, ki mi ne pusti delat zone transferov, oz. sploh
ne pridem do primarnega NS-ja. Enkrat opozoris, dvakrat opozoris, potem
se nehas sekirat, ker ocitno ne pomaga. Saj ni moja domena. Nisem jaz
kriv, ce mojim NS-jem ne dajo dostopa do primarca.

Borut
b at aufbix.org