strange dns

Ljubo Brglez ljubo.brglez at kreit.si
Thu Nov 29 18:14:55 CET 2001

Zdravo!

A kdo ve kaj bi to pomenilo. Nastavim jaz en CNAME ali pa alias v zone
fajlu in restartam named. 'ping alias.domena.si' dela OK. Drug dan spet
naredim 'ping alias.domena.si' in dobim 'unknown host alias.domena.si'.
Torej en dan stvar dela, drugi dan vse krepira. Ping pa v vsakem primeru
deluje, ce pingam lokalno na serverju, kjer imam primary DNS.

Drugi problem: zone transfer na sekundarca se ne zgodi pa ce ga tepem!
in povecal sem klincevo serijsko! Kaj naj torej naredim?

Ljubo