[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Nov 29 14:31:47 CET 2001

Zivjo David,
> Kot si sam napisal moras dobit ponudnika staticnega IP-ja, potem
> pa tunel med providerjem in tvojim rac. na ADSL
>
> Slabost je ker gre ves promet preko tega providerja.
Res je, se pravi je najboljse imet providerja na SIOLovem omrezju.

> Zakaj ne sme pasti tunel ???
> Vsakic ko vzpostavis pppd z siol-om, vzpostavis se tunel do
> staticnega IP-ja.
> Ko se zamenja IP,  vzpostavis nov tunel do providerja.
Cilj vsega je, da obdrzim pokonci session, v primeru, da downloadam kaksen
ogromen file, katerega download > casa ko SIOL zamenjuje IP-je.

> Sicer pa je uporaba dinamicnega IP-ja na ADSL ena neumnost,
> pa kaj ce so na siol-u amaterji
Verjetno se hocejo braniti pred tem, da bi se kdo sel webhosting preko
njihovih ADSL linkov.

Ni prevec dobra resitev, ker si lahko nekdo postavi DNS s TTL < 60 sek in
dinamicno zamenjuje kazalce, DNS pac "nafehta" nekje, kjer je malo bolj
staticen IP.

> Ni pa uporabno vsaj za prenos datotek z ftp in http
Ali si siguren ? Ali ves kaksne timeoute imajo v povprecju ti protokoli ?
Tole me zelo zanima, ker izkusnje kazejo, da kaksen ncFTP tudi po 30
minutah idlanja zna naredit resume.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 29.Nov 2001 @ 13:58 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key