[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Thu Nov 29 13:03:50 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 10:53:35AM +0100, Rok Krulec wrote:

> Moja ideja, razlozena po layerjih:
>
> Layer 1 (patchan pppd) = DOMA(pptp tunnel) <--- NE PADA ---> PROVIDER_STATICNEGA_IP-JA(pptp tunnel)
> Layer 2 (nepatchan pppd) = DOMA(pppoe) <--- PADA ---> SIOL(pppoe)
>
> Seveda je treba imet dostop do providerja staticnega IP-ja kar za vecino
> ljudi ni problem, saj razne fakultete ne bodo pogresale IP-jev, za
> komercialne namene pa bo kaksen link provider prav rad dodal se kaksen IP
> strezniku ki je ze v kolokaciji.

Kot si sam napisal moras dobit ponudnika staticnega IP-ja, potem
pa tunel med providerjem in tvojim rac. na ADSL

Slabost je ker gre ves promet preko tega providerja.

> Dostop moram imeti samo do pppd-jev za pptp Layerja 1, ki ne sme pasti.
> pppd Layerja 2 je standarden in itak pada zaradi tega ali onega razloga.
> Ce bi mi uspelo tako popatchat pppd, bi lahko naprimer delal zelo zanimive
> stvari, kot naprimer:

Zakaj ne sme pasti tunel ???
Vsakic ko vzpostavis pppd z siol-om, vzpostavis se tunel do
staticnega IP-ja.
Ko se zamenja IP,  vzpostavis nov tunel do providerja.

Sicer pa je uporaba dinamicnega IP-ja na ADSL ena neumnost,
pa kaj ce so na siol-u amaterji

> Inel notebook, bil v sluzbi 1 in zacel downloadat ISO na linku 1, sel v
> sluzbo 2 in nadaljeval download na linku 2, sel domov in preko domacega
> BADSL-ja (=BrokenADSL) dokoncal download do jutra :)
>
> Vprasanje je zdej samo delta t med prehodi med omrezji, ker kle obstajajo
> razni limiti na aplikacijskem nivoju, kot naprimer FTP timeout e.t.c.
>
> Se pravi teoretically je se vedno mogoce. Prosim se kaksnega experta, da
> se malo poglobi v mojo idejo, da predno grem patchat pppd odkrijemo kaj bi
> bilo treba pazit oz. zaradi cesa to nebi slo skozi = ce sem spregledal
> [...]

To dela (vsaj teoreticno) saj se IP notebook-a ne spremeni,
pomemben je samo timeout.

Ni pa uporabno vsaj za prenos datotek z ftp in http

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver