[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Nov 29 14:17:12 CET 2001

Zivjo Ales,

On Thu, 29 Nov 2001, Ales Casar wrote:
> 2. Uporaba PPP over SSH over TCP over IP. Naceloma lepo dela, vendar ima
>    ko bi na drugi strani bil zadaj za dinamicnim ADSL, je se to, da bi na
>    PPP serverju staticnega IPja moral dovoliti SSH dostop siroki mnozici
>    ljudi (vsem, ki lahko dobijo tisti dinamicni IP pri ADSL).
jaz zem mislil to brez ssh, saj ima ppp ze sam po sebi pap in chap
avtentikacijo, transport pa bi zaupal cisto navadnemu pptp-ju, ki tece
preko tcp/1723 se mi zdi.

>    kar nekajkrat zgodilo, da se mi je telefonska linija prekinila. Ce sem
>    razmeroma hitro po prekinitvi (recimo do kaksnih 2, 3 minut) uspel
>    ponovno vzpostaviti PPP zvezo, so TCP zveze navadno *ostale aktivne*!
To je dalo tudi meni povod za napeljevanje na to temo.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 29.Nov 2001 @ 13:58 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key