ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Nov 28 23:03:25 CET 2001

Zivijo,

Miklavz je prinesu ADSL, hvala Miklavzu, ker je bil letos zgoden.

Ali se je ze kdo resno spoprijel s SIOL-ovo pametno idejo zamenjave IP-jev
vsakih X ur in napravil, naprimer spomocjo nekega staticnega IP-ja, ki ga
ima na razpolago na neki lokaciji, kaksen tunnel/VPN na SIOL-ov
polavtomatsko-dinamicni IP in sicer tako, da po moznosti ne pade povezava
ravno pri 649MB od 650MB, ki jih je imel za potegnit z neta.

Z drugimi besedami, je komu uspelo premagat SIOL-ovo bedasto idejo
zamenjave IP-jev ?

Sicer ne mislim postavljat web-hostinga preko ADSL-ja, vendar sem se
trdno odlocil, da bo moja domaca masina imela staticen IP, ki ga bom
zakupil pri kaksnem providerju Internet dostopa.

Rok Krulec

Portoroz, 28.Nov 2001 @ 22:46 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key