[LUGOS] opera in fonti

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Wed Nov 28 21:07:00 CET 2001

Hello Primoz,

28. november 2001, 16:38:49, you wrote:

> A je komu ratalo usposobit iso latin 2 fonte v (novi) operi (6.0 TP1)?
> Probal
> sem z raznimi fonti, pa še vedno pravilnega prikaza ne dobim, namesto
> šumnikov so vprašaji.
> Probal sem tudi z HTML escape sekvencami, recimo za š (mali sh) - š
> oziroma š, tudi META tag sem vključil.

Vprašanje je, če jih sploh že podpira (verzija je Technology
Preview)... V nastavitvah ne našteje nobenih fontov (niti sistemov)
tam, kjer bi moral za posamezen sistem izbrati fonte (za razliko od
Windows verzije, kjer je naštetih kakšnih 30 različnih).

Jaz dobim namesto šumnikov kvadratke...

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

The difference between a politician and a snail is that a snail
leaves its slime behind.
       -- Gerrold's Pronouncement