[LUGOS] IDE RAID

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Mon Nov 26 17:01:17 CET 2001

Hojla Jurij,

Monday, November 26, 2001, 4:44:02 PM, si napisal:

> Pred nekaj dnevi je bilo nekaj govora o RAIDu, pa
> me zanima, ali deluje IDE RAID in če, kakšne so izkušnje.

IDE raid deluje in to prav lepo.

> Nekaj sem gledal howto o software raidu - je to pravo?
> Kakšna so HW priporočila?  Ali mora imeti osnovna plošča
> RAID kontroler (veliko novejših plošč ga že ima) ali pa
> zadoščajo navadni IDE priključki?

To sta dve loceni vrsti RAID-a.. ti imas lahko softwerski RAID z IDE
ali SCSI diski na normalnem, non-RAID kontrolerju.. lahko pa imas HW
IDE ali SCSI Raid, ce ti kontroler to omogoca in ce imas seveda
driverje zanj. Pod linuxom naprimer delujejo doloceni Promisovi IDE
RAID kontrolerji (zdaj bi pocasi morala biti celo podpora za 2.4
kernele), SCSI kontrolerji so pa pomoje ze tako podprti.

> Drugo vprašanje pa je glede backup enote.  Kaj svetujete?
> Kaj dobro deluje pod linuxom?

Cela kopica trakov dela cisto lepo..

                              GreetZ, Stojan