[LUGOS] SCSI in X Window v raznih linuxih

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Nov 24 19:48:59 CET 2001

On Fri, Nov 23, 2001 at 07:52:26PM +0100, surasvabic at volja.net wrote:

> Probal sem nalozit ene par linuxov in sicer: dve calderi (2.2 in 3.1),
en suse 7.0, en corel 2.0, Pocket Linux, muLinux in pa seth
(tut en floppy Linux).
> V nobenem mi ni uspelo dvignit Xwindow, pravzaprav v susetu mi je
pa se to samo crno-bele ampak brez misi tko da nisem mogel kej dost.
V ostalih se mi je pa zastekal ze med instalacijo al pa mi je naredu ene
par mikro ekranckov priblizno 5x5 cm velikih.
> V calderi 3.1 se mi je pa ustavu ze pri tistem cisto ta prvem ekranu
booting kernel al neki takega in reku, da unable to install linux on this
system, tko da si sploh nisem mogu niti izbirat a hocem svga,
vesa itd. instalacijo. V 2.2 sem si to celo lahko izbral ampak X Window
potem vseeno ni bilo oz. so bili tisti majhni ekrancki.
Corelov CD mam na sumu, da je mogoce pokvarjen, ker se kar ustavi,
ceprav ne vem...
> No, obe calderi sta se mi pol cist zastekali in sicer ko sta prisli
do looking for scsi hosts in se sploh nista vec premaknili.
Pri muLinuxu se mi je prav tako zastekala ze instalacijska disketa,
dokler mu nisem spremenu imena ene datoteke AIC7XXX.O, kar je tudi
nek driver za scsi, tko, da jo zdaj preskoci. No in v sethu se pa tudi
ustavi pri scsi.

Ne uporabljaj X-window med instalacijo oz. kakrnega koli graficnega
vmesnika.
Poskusaj instalirati samo osnovni sistem, pri instalaciji uporabi
textovni nacin.

Kje se zdaj zaustavi ?
Kje se ustavi glede scsi, kernel ali instalacijski program ?

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver